Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jafava

A to chcete, pane poslanče, abychom na tom byli jako

obyvatelé bývalého SSSR? Ono totiž čištění zubů na jejich kvalitu má ve skutečnosti vliv jen malý, ale genetické předpoklady, to je to zásadní. V lékařské péči, by měla zůstat v každém oboru základní péče plně hrazená ze zdravotní daně!

Chápu, Vás to nezajímá, vy si z jednoho svého platu jste schopen zaplatit implantáty třeba do celých úst, ale většina lidí si i na trochu lepší korunku musí nejdřív ušetřit a pokud budou i ty obyčejné plomby muset platit hotově, začnou být Češi ve světě, ke všem již známým negativům, proslulí ještě tím, že jim smrdí z huby.

Jen tak dál, pane poslanče!

A to jsem volička TOP09.

0/0
5.6.2011 11:17

fouly

Pán

asi studoval přes prázdniny v Plzni! A teď asi propaguje kosmetické zubní přípravky!

Zuby se kazí ,ať si je člověk čistí nebo ne!

0/0
4.6.2011 17:05

terezav

až teď jsem si vtipně všimla, že pan poslanec

je pan primář....... tudíž se mu asi nebudou líbit mé komentáře...

jenže, pane primáři, neříkejte mi, že nemáte nízkopříjmové pacienty.... myslím, že je jich více než dost, obvzláště mimo Prahu a pro takové lidi je 400Kč opravdu zásadní zásah do rodinného rozpočtu...

0/0
3.6.2011 23:55

terezav

pane poslanče,

víte, co je to genetika? znám lidi, kteří nemají za celý život zubní kaz a věnují se zubům méně než někdo, kdo kazy má.... a né každý má poslanecký plaz jako vy, aby si mohl pro své méně kvalitní zuby kupovat každý půlrok novou plombu; je to stejné, jako byste někomu vytýkal, že má řídké vlasy, tudíž se o ně nestará; někdo je plešatý, né protože si málo myje hlavu, ale protože k tomu má dispozice; stejně tak má někdo dispozice je kardiálním chorobám a někdo je i v devadesáti jura; ano, do jisté míry se podílí na zdraví životní styl, ale rozhodně né ze 100%; doporučuji používat selský rozum a bezhlavě neobviňovat lidi, že jsou líní

0/0
3.6.2011 23:35

Pokladnik2000

Kdyby blbost nadnášela

Tak pan poslenec pláče hezky. Ale buď lže nebo trestuhodně neví. Sám pan ministr ze stejné strany přiznal, (Partie, TV Prima, minulá neděle) že důvodem pro platbu za plomby je nedostatek peněz v systému. (Kde je ono proklamované, že peněz je dost jen se musí šetřit a méně krást?) A protože si vláda do programového prohlášení dala, že nebude zvyšovat pojistné, tak musí zpoplatnit něco jiného - nějak ty peníze z lidí dostat, jedno jak. A zuby bolí všechny tak je to přeci spravedlivé a můžeme argumentovat čistěním zubů - přetočit debatu jinam. ALE podstatou je, že jestli si teď všichni začneme čistit chrup, tak plánované 2 mld. do systému nedorazí a bude nutné zpoplatnit něco jiného! Ale spravedlivě se rozčilovat jak ti líní okrádají starostlivé je teď in. Dříve to byly nezaměstnaní, pak státní úředníci, odboráři a teď ti se zkaženým dechem. P.S. Kdyby se zubní kaz dal eliminovat jen čištěním, k čemu by bylo tolik zubařů? Vážně je amalgan nadstandard?

0/0
3.6.2011 21:47

jrc

Pane Janek vy do té sněmovny nepatříte!

V úctě k vaší odbornosti a praxi patříte tam, kde můžete pomáhat lidem, nikoliv tam, kde se dělá špinavá stranická a lobistická politika!

Mohu se ptát, zda jste odborník na komíny, že jste hlasoval pro předpis na čištění komínu 2 x ročně a revizi komínů 1 x ročně a to jen proto, že někde vyhořely komíny nečištěné 20 a více let? Víte co ctěný autor komínové normy do ní za pitomosti napsal? To nemluvím o dalších pitomostech co z té sněmovny lezou. Není ta práce ve sněmovně pod vaší úroveň? Lituji vás, že jste tam pod TOP 09 vlezl.

S těmi kazy zubů to není tak jednoduché s ohledem na používanou chemii a chemicky konzervované potraviny. Ve skutečnosti jde o zájmy zubařské loby a Kalouskův zájem ždímat lidi, aby na druhé straně pro zbohatlíky mohl zrušit daň z divident!

Až budete přemýšlet co dál, tak jděte dělat to co skutečně umíte a nešpiňte své jméno a svoji odbornost v politické rvačce!!!

0/0
3.6.2011 20:55

nechci vyrusovat

Re: Pane Janek vy do té sněmovny nepatříte!

Nu tak jste se pane poslanče zviditelnil. Tak si alespoň přečtete názory v diskuzi na Vaše vystoupení a reagujte. Tedy hodláte li být slušným člověkem.

;-D;-D;-D

0/0
3.6.2011 21:52

terezav

Re: Pane Janek vy do té sněmovny nepatříte!

pan poslanec určitě reagovat nebude, jemu stačí, že byl zvolen a konečně dostal trochu větší peníze; v reálném životě totiž nemá šanci - jako většina z těch, co se tam nechali zvolit

0/0
3.6.2011 23:44

Kolumbo

tak to dopadá s každým

"sociálnem". Kdo se o svoje zuby stará, utratí ročně pár set za kartáčky a zubní pasty, tomu, kdo na to kašle spraví zuby "zadarmo" šlechetný stát z popudu ještě humanističtějších, práva chudého lidu urputně bránících politiků...

0/0
3.6.2011 19:16

terezav

Re: tak to dopadá s každým

no to jo; jsou lidi, kteří utrácí za kartáčky a zuby mají stejně zkažený; spíš si tu zas někdo chtěl postavit vilu jako ambrozek s ušetřenejch náhrad (tentokrát za ušetřený plomby); jinak by mne zajímal počet absencí a produktivita tohoto poslance, když si veřejně troufne mluvit o "líných" lidech

0/0
3.6.2011 23:38

Taitoon

Je to Kalouskova známá hra

Kdy už to konečně prokouknete? Je to Kalouskova standardní hra. Budete si platit plomby a basta! Nó, my jsme museli ustoupit v koalici, a tak si ty plomby neplaťte, ale budete mít všechno dražší. Stejně to probíhalo s DPH. Kalousek „Budete mít DPH 20% na vše, jinak to nepůjde.“ Nó, my jsme museli ustoupit, a tak bude jen 14%. Je to jeho standardní hra, kterou hraje se všemi v koalici. Jen se divím, že mu to ještě nikdo neprokouknul. Zamyslete se nad tím. Je to tak. Já nic já muzikant. Pomaličku, postupně a má nás přesně tam co chce. :-P

0/0
3.6.2011 19:06

Antek

A není to v genech?

Můj spolužák-53 má doposud jedinou plombu,nejmenovaná menšina neví co je zubní kartáček a zuby má v pořádku...

0/0
3.6.2011 18:54

habit-.!..

... že vy poslanci máte nejradši zákony...

... plné výjimek a děr a křivolakostí, aby se v nich dalo pěkně kličkovat a obcházet - každá výjimka je další prostor pro korupci a o to tady de, že? ... nechci slevu zadarmo...:-/Rv

0/0
3.6.2011 18:00

petr66

Tak se dívám,

kam až může člověk v politice klesnout. Působí to stejně věrohodně, jak důchodová reforma propagovaná Drábkem.;-DRv

0/0
3.6.2011 17:44

ajsek1

nejde přece jen o zuby,

co cigarety (trochu kouřím), co strava (uzené je mňam), co pohyb (někdy se mi nechce nic..) - i to jsou všechno věci, které nám škodí a které můžeme vlastní vůlí ovlivnit; tak proč zrovna čištění zubů má být něco extra ?

0/0
3.6.2011 17:42

paul369

Pane autore, každý pitomec ví,

že kvalita zubů je dána minimálně z 50% genetickými dispozicemi, tak jako zdraví celého lidského těla. To, co jste napsal je jen snůška demagogie a další krok k tomu, abychom si platili jako občané nejlépe všechno. Jen doufám, že už půjdete všichni a to modří, oranžoví a třeba fialoví brzy někam...[>-]

0/0
3.6.2011 17:21

-cis-

Re: Pane autore, každý pitomec ví,

Rád si, jako občan, zaplatím plombu. Peníze pomohou potřebným, třeba právě genenetickými dispozicemi těžce nemocným![>-]

0/0
3.6.2011 20:41

terezav

Re: Pane autore, každý pitomec ví,

jasně, já si budu platit plomby, a bůh víc co ještě, aby se jiní měli dobře; jenže ti geneticky nemocní ty peníze ušetřené na plombách nikdy neuvidí a peníze zase skončí v naší známé černé díře; fascinuje mě, že zrovna poslanec píše o lenosti

0/0
3.6.2011 23:43

Gehenna

Hm

Vzhledem k tomu, že existuje dokonce státem chráněná národnost, která je za lenost placena a běda tomu, kdo řekne slovo proti, tak by snad mohl stát dotovat i lenosti jiné... vždyť je to podle všeho dneska žádoucí povahový rys hodný rozvíjení, soudě dle organizací, které se na takové záležitosti, jako je udržování politicky korektní lenosti, přiživují...

0/0
3.6.2011 17:18

terezav

Re: Hm

tady se dotují jen určité skupiny; bílí jsou silně doskriminovaná skupina, která cáluje luxus minoritám (a ne jen té jediné) - poslanecká sněmovna tam vesměs patří také (do těch minorit)

0/0
3.6.2011 23:46

H0PE1@seznam.cz

Jsem pro placení.

Ale když všichni, tak všichni. Bez vyjímek!

0/0
3.6.2011 16:43

graifer5

Vážený pane

 ze zdravotnictví se ztrácí desítky miliard (předražené přístroje,léky atd:) a Vy tady začínáte s nějakýma 2,5 miliardama ,které víme kam jdou na rozdíl od těch ukradených! Takže napřed udělejte pořádek ve zdravotbnictví a pojišťovnách a potom tady brečte  nebo se na to rovnou vykašlete a jděte dělat opět svoje "řemeslo" které ovládáte!

0/0
3.6.2011 16:34

Bogarová

Vaše argumentace mne uráží. Nemáte pravdu.

Je mi přes čtyřicet a mám tři děti. Jsem celkem zdravá a netrpím žádnou chronickou chorobou (pokud je mi známo), zuby však mám jako noty na buben. Čistím si zuby odmalička velmi pečlivě, přesto je mám od dětství lámavé a kazivé. Stalo se např, že se mi ulomilo kus "zdravého" zubu - nebyl v něm kaz - při ukousnutí chleba se sýrem (a kámen tam nebyl). Kazí se mi zuby velmi snadno, pravděpodobně proto, že jsem byla v dětství opakovaně léčena tetracyklinem a podobnými mňamkami. Můj zubař mne opakovaně ujistil, že to není moje vina, že mám k tomu zkrátka dispozice. Nemám ale nic proti tomu, aby byly plomby hrazeny pacientem. Tolik zubů nemáme, aby nás to zruinovalo a peníze takto ušetřené by bylo možné použít na léčbu vážně nemocných. Vaši argumentaci však nemohu přijmout a uráží mne.

0/0
3.6.2011 16:29

Vendelín Nademlejnský mladčí 10

Re: Vaše argumentace mne uráží. Nemáte pravdu.

To je váš problém že neumíte pořádně číst. Autor jasně uvádí, že pacienti s chronickými problémy by si ty plomby neplatili...

0/0
3.6.2011 16:41

ajsek1

Re: Vaše argumentace mne uráží. Nemáte pravdu.

vy možná zase neumíte myslet

0/0
3.6.2011 17:43

terezav

Re: Vaše argumentace mne uráží. Nemáte pravdu.

já s placením nesouhlasím; co třeba lidé, kteří mají nízké příjmy a jdou dvakrát ročně minimálně na jednu plombu? ty to může zruinovat; když se k tomu přičte nějaký ten pobyt v nemocnici a pár nutných výdajů, tak to spoustu lidí může zlikvidovat; pana poslance samozřejmě ne, ten má své jisté - náhrady za cesty 22000 poslanecký plat 56000 a jiné další nesmyslné přípatky, takže pro "pracovitého" poslance, který dbá na svůj chrup, nemá žádné plomby, protože chrup pravidelně čistí.... tak jeho to likvidovat jistě nebude; jinak by mne zajímalo co dotyčný vystudovat, že je tak informován o problematice plomb. Jedná se snad o lékaře či stomatologa?

0/0
3.6.2011 23:51

BoaBo

Ono vůbec nejde

o to, zda plomba stojí šedesát korun, nebo šest stovek. I kdyby stála šest tisíc, tak to stejně stačit nebude, páč ty prachy nenávratně mizí v černé díře našeho zdravotnictví.

0/0
3.6.2011 16:14

MayaMoya..

Re: Ono vůbec nejde

Tohle je přesný...R^

0/0
3.6.2011 17:28

petr66

Re: Ono vůbec nejde

Bingo,  lépe se to vyjádřit nedáR^

0/0
3.6.2011 17:46

NewDorianGray

Nesouhlasím!

Důvodů je prostý. On to není na ulici moc pěkný pohled na ústa plná ohořelých františků. Představte si, že nastoupíte do tramvaje a tam se na vás zašně šklebit spousta rozesmátých tváří. Příšerná představa. :-)

0/0
3.6.2011 16:14

Boridoj

Vážený pane primáři a poslanče,

co kdyby si léčení platili také kuřáci, feťáci a ochlasti, abychom na jejich léčbu nedopláceli my ostatní, kteří nekouříme, nechlastáme a nefetujeme? Zkuste to navrhnout v tom vašem zdravotním výboru a budete pro smích nejen vašim kolegům poslancům, ale i svým voličům.

0/0
3.6.2011 16:13

NewDorianGray

Re: Vážený pane primáři a poslanče,

Dobrá, zaplatím si tu léčbu rakoviny plic, ale nepočítejte, že vám budu z veřejného pojištění platit léčbu karcinomu tlustého střeva po těch tunách bůčku. :-)

0/0
3.6.2011 16:16

isabell

Re: Vážený pane primáři a poslanče,

R^  vězni mají lék. ošetření bezplatné, tedy neplatí ani "regulační poplatky" a zubní ošetření až zneužívají, to stejné alkoholici a feťáci v léčebnách.

0/0
3.6.2011 16:27

APEG

Promiňte

ale nesouhlasím s Vámi. Člověk nemusí být nijak chronicky nemocen, aby se mu zuby zkazily, někdy bez zjevné příčiny. Můžu říct z vlastní zkušenosti, zuby mám v perfektním stavu, přesto se mi minulý rok objevil /po patnácti letech co jsem nebyla u zubaře/ zubní kaz. Asi jsem měla nějakou zkaženou zubní pastu či co..;-D

Nikdo na mě nedoplácel, zaplatila jsem si plombu sama, protože jsem chtěla lepší.

Nicméně nechápu, proč jsou zdarma plomby, a léky, nebo pomůcky potřebné bezprostředně k životu, nikoli. Když už, mělo by to být obráceně.

0/0
3.6.2011 16:03

Vendelín Nademlejnský mladčí 10

Re: Promiňte

a s čím teda nesouhlasíte? ;-D

0/0
3.6.2011 16:42

Atka01

lenost

Mám dvě děti dceru a syna. Dcera je odmala pečlivá a čistí si zuby, syn na to kašle, když jsem mu neřekla nevyčistil by si je. Dceři se zuby velmi kazí, ačkoliv nejí sladkosti a zuby si čistí po jídle a mezizubní kartáček používá taktéž. Dcera má snad všechny zuby sparavované a syn nemá jedinou plombu. Tak mi nevykládejte nic o tom, že někdo je líný. A kde mohu reklamovat práci zubaře, když chodím stále k jednomu a ten třeba nedělá svou práci tak pečlivě jak by měl? Mimochodem po porodu se mi rozsypala stolička, která se stále kazila (pod plombou) a byla opakovaně spravována, chcete mi říci, že to bylo mou leností? A co kuřáci, ty přestanete léčit, protože si záměrně poškozují zdraví? Když si někdo zlomí nohu také by si to mohl platit sám, protože podle této logiky si může za to, že nebyl opatrný.

0/0
3.6.2011 15:56



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.